perjantai 27. maaliskuuta 2015

Minulle on postia!


Posti toi minulle suuren paketin. 
...
Mutta mennäänpäs vähän ajassa taaksepäin.

Minulla oli suunnitelma tilata uusia Shellaceja ensi elokuussa kun palaan äitiyslomalta takaisin töihin. Se suunnitelma ei pitänyt vaan yhden seitsemän-herätyksen-yön jälkeen kaipasin piristystä ja sitähän tarjosi CND:n verkkokauppa.

Ja nyt voimme palata nykyhetkeen.
...
Posti toiminulle suuren paketin. Ei riittänyt että tilasin Fauna & Fiona värisetin....ehei. Minä tilasin vielä mustan ja mageen violetin värin!

Mutta sekään ei vielä riittänyt vaan additiivejakin piti saada...ööö...10 purkkia.


Nyt alkaa olla 7-8 viikkoa siitä kun kävin Shellacin-koulutuksen. Arvatkaa mitä, mulla on edelleen oikeassa kädessä ne silloin tehdyt kynnet!!!!!! (vasemman käden kynnet on jo huollettu koska halusin testailla uusia koriteluja)

Ei nämä lähde pois kuin poistoaineella... onnekseni voin sanoa näin.



Shellacin poistoaine on muuten monikäyttöinen neste. Sillä lähtee Shellacin lisäksi myös kynsilakka. 
Poistoaine on viralliselta nimeltään CND Nourishing Remover.  Tässä tuotteessa on monia etuja: 

- Se poistaa Shellacin ja akryylin 20% nopeammin kuin puhdas asetoni.
Poistoaika: 20% nopeammin kuin puhdas asetoni.
- Vähentää kynsien ja ympäröivän ihon nestehukkaa ja kuivumista.

Poistoaine sisältää macadamiapähkinäöljyä, joka vähentää asetonin haihtumista. Tästä syystä asetoni tunkeutuu paremmin poistettavan pinnoitteen läpi ja pehmentää poistettavat tuotteet nopeammin. Sisältää myös hoitavaa E-vitamiinia.

Tuoksu on tässä myös hyvä; Englantilainen kurkku, eikä se käy yhtään henkeen tai nenään. (olen hajusteallergikko)

Shellacin poistosta voin myöhemmin kirjoittaa enemmänkin ja laittaa kuvaa tulemaan =D Mut nyt mä meen ihailemaan tuon paketin sisältöä!

Riikka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti